Minerały, które warto uzupełniać

Ogromna ilość suplementów diety dostępnych na rynku sprawia, że coraz więcej osób nie wie, które produkty naprawdę warto kupować, a z jakich można zrezygnować. Zdaniem specjalistów korzystne dla zdrowia jest dostarczanie jedynie tych składników, których organizmowi może brakować. Przykładem takiego składnika są kwasy tłuszczowe Omega-3. Kwasy te nie tylko regulują poziom cholesterolu, ale dodatkowo wpływają również na pracę mózgu. Występują głównie w tłustych rybach, orzechach włoskich oraz migdałach, czyli produktach żywnościowych, których Polacy spożywają niewiele. Suplementować warto również cynk oraz magnez. Pierwszy wspomaga wygląd skóry, a także wspomaga działanie układu odpornościowego. Drugi odpowiada za prawidłową pracę serca, nerek oraz mięśni. Pomaga również redukować skutki stresu. Przykłady wysokiej jakości suplementów znaleźć można w sklepie dobre-suplementy.com.pl. Produkty pochodzące od renomowanych producentów, dostępne są w konkurencyjnych cenach.

Niezbędne witaminy

Poza składnikami mineralnymi suplementować warto również niektóre witaminy. Szczególnie zalecanie jest regularne przyjmowanie witaminy D. Ze względu na niewielką ilość dni słonecznych, większość Polaków cierpi na jej niedobór, co może przekładać się na osłabienie kości oraz przyczyniać się do nieprawidłowej pracy serca. Osoby, które pragną dłużej zachować witalność i młody wygląd, powinny regularnie uzupełniać dietę o witaminę E. Organizm przeciętnego człowieka nie jest w stanie wytworzyć odpowiedniej ilości tej substancji, dlatego warto pomyśleć o jej uzupełnianiu za pomocą odpowiednich preparatów. Co ważne, zaleca się przyjmować jedynie czyste suplementy diety, tzn. takie, które nie zawierają w swym składzie różnego rodzaju wypełniaczy, które mogą powodować skutki uboczne. Produkty te dostępne są wyłącznie w dobrych sklepach.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

13 + sześć =