Dobrze funkcjonująca firma to przede wszystkim zespół. Jednym z jego filarów jest dobra komunikacja między pracownikami. Stworzenie zasad poprawnej komunikacji to spore wyzwanie, ponieważ w strukturze organizacji zatrudnione są różne osoby- odmienne pod względem temperamentu, sposobu pracy czy poglądów. Tymczasem ich zadaniem jest współpracować, co przekłada się na efektywność i zyski firmy. Jak zadbać o kooperację współpracowników? Tym wyzwaniem zajmują się specjaliści ds. HR, czyli zarządzania zasobami ludzkimi. Wykorzystują oni narzędzia komunikacji wewnętrznej, które pozwalają na sprawne przekazywanie bieżących informacji i nowości oraz bezpośrednie komunikowanie o zmianach w strukturze organizacji. Jednym z takich narzędzi jest intranet, do którego mają dostęp wszyscy zatrudnieni. To rodzaj firmowej sieci, w której umieszczane są najważniejsze wiadomości z życia firmy.

Stały rozwój miarą sukcesu

Aby usprawnić współpracę w firmie, konieczne są również szkolenia, które podnoszą umiejętności miękkie, zwłaszcza wśród pracowników zatrudnionych na wyższych lub specjalistycznych szczeblach. Szkolenia pozwalają zdobyć im nową wiedzę lub przypomnieć zasady funkcjonowania w organizacji i przełożyć zdobyte treści na rzeczywistą pracę i współpracę z pozostałymi członkami zespołu. Ofertę takich szkoleń można znaleźć pod poniższym adresem internetowym https://icomms.pl/. Pozwalają one się rozwijać, inspirują do wprowadzania zmian, a przede wszystkim dają realne narzędzia do przeorganizowania przestrzeni pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dziewiętnaście − jeden =