To, w co zapakowany jest towar odgrywa niebagatelne znaczenie w procesie jego sprzedaży. Mówi się, że ludzie kupują oczami, dlatego nasi potencjalni klienci wybierając produkty w sklepie najpierw zwracają uwagę na ich wygląd, a dopiero potem na zawartość. Wielu producentów zastanawia się, w co pakować kosmetyki. Wygląd pudełek powinien uwzględniać charakter produktu oraz to, do jakiej grupy docelowej jest on skierowany.

Jeżeli jest on przeznaczony dla wymagających osób, które wysoko cenią sobie estetykę i luksusowe towary, opakowanie raczej powinno być w kolorach ciemnych. Dobrze sprawdzą się takie kolory jak czarny, szary oraz ewentualnie brązowy. Barwy te jednoznacznie kojarzą się z luksusem i będą idealne dla produktów typu premium. Jeżeli zaś zamierzamy wypuścić linię kosmetyków ekologicznych, naturalnym jest, że idealnym wyborem będzie kolor zielony.

W co zapakować żywność

Dobrze dobrane opakowanie ma też duże znaczenie w przypadku żywności. Tutaj estetyka również odgrywa ogromną rolę, ponieważ klient nie kupi produktu, który jest źle zapakowany. Opakowania cukiernicze muszą być nie tylko eleganckie, ale także higieniczne. Do przewożenia tortów można użyć specjalnie przeznaczonych do tego pudełek.

Pojedyncze desery dobrze wyglądają za to w mniejszych opakowaniach, które podkreślą ich unikatowość. Takie pudełko można też dodatkowo ozdobić za pomocą spersonalizowanego napisu. Napoje na wynos również powinny być sprzedawane w plastikowych kubkach, spełniających wszystkie normy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dziewiętnaście − czternaście =