Identyfikacja wizualna niejedno ma imię. Firmy na różne sposoby starają się zwrócić uwagę klienta, aby zachęcić do zakupu proponowanych towarów oraz do skorzystania z rozmaitych usług. Warto wykorzystać takie techniki reklamowe, które będą niebanalne i co ważne – będą wyróżniały się na tle innych projektów reklamowych. Jednym z ciekawych rozwiązań są różnego rodzaju gadżety personalizowane.
Odzież reklamowa projektowana jest dla pracowników, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego odbiorcy. W widocznym miejscu zwykle umieszczane jest logo lub nazwa firmy. Takie ubrania znakomicie sprawdzają się podczas rozmaitych eventów branżowych – targów, degustacji i warsztatów tematycznych. W taki sposób również kształtowany jest wizerunek marki. Firmowa odzież realizowana jest w różnych rozmiarach i fasonach, dla kobiet oraz dla mężczyzn.
Atrakcyjne nadruki na koszulki polo i t-shirt to zwykle logotypy firmy. Takie grafiki utrwalają w pamięci klientów konkretne skojarzenia związane z daną marką. Do realizacji takich projektów często wykorzystywany jest sitodruk, nadruk krylowy oraz haft. Personalizowana odzież realizowania jest dla pracowników obsługi i gastronomii, działów finansowych i wielu innych branż. Ubrania biznesowe są znakomitym nośnikiem dla charakterystycznych motywów graficznych oraz informacji związanych z firmą. Tego rodzaju rozwiązania rewelacyjnie sprawdzają się podczas pierwszego kontaktu z klientem, podczas rozmów handlowych i negocjacji.