Wszelkie transakcje wiążą się z nawiązywaniem znajomości biznesowych, które często z czysto formalnych, przekształcają się w półformalne. Taki stan rzeczy zwykle odpowiada obu stronom, ponieważ pozytywna atmosfera w relacjach zawodowych, to dobre podłoże do wszelkich interesów. W jaki sposób podtrzymywać te relacje?

Akcesoria reklamowe 

Dobrą praktyką jest wręczenie kontrahentowi od czasu do czasu drobnych, niezobowiązujących upominków.  Jeśli nawiązują one do prowadzonej przez Ciebie firmy – tym lepiej. Reklamowe gadżety z logiem przedsiębiorstwa pozostawią u obdarowanej osoby podświadome pozytywne wrażenie. W jaki sposób wybrać odpowiedni gadżet? Przede wszystkim dobrze jest przyjąć, że powinien być on praktyczny. Ważne jest, aby był ona przystosowany do codziennego użytku. Dzięki temu systematycznie będą przypominać  o Twojej działalności.

Jakiego rodzaju gadżety wybrać?

Przykładem przedmiotów codziennego użytku, które można wykorzystać jako gadżet reklamowy, są kubki z nadrukiem logo, ołówki, pióra i długopisy, notesy reklamowe z długopisem, stojaki na długopisy, podkładki pod mysz, kalendarze, torby zakupowe, smycze na klucze, magnesy itd. Ważne jest, aby były one zaprojektowane ze smakiem, miały atrakcyjną oprawę graficzną, były solidne i dobre jakościowo. Notes z rozsypującymi się kartkami, czy niepiszący długopis raczej nie poprawi wizerunku przedsiębiorstwa. Rzecz w tym, żeby były rzeczywiście przydatne w codziennych zajęciach, dzięki czemu wciąż będą przypominać o Twojej firmie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dwanaście − 7 =