Czym są wirtualne spacery?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat technologia rozwinęła się w niewyobrażalnym wręcz stopniu. Doskonałym przykładem są wirtualne spacery, czyli multimedialne prezentacje wnętrz rozmaitych obiektów. Bardzo często rozwiązanie to wykorzystują firmy na etapie prowadzenia kampanii marketingowej, ponieważ jest to niezwykle atrakcyjna dla klientów forma prezentowania oferty. Co istotne, omawiany spacer można dodatkowo z powodzeniem wzbogacić o zdjęcia, materiały filmowe, mapki, panel administracyjny, podkład dźwiękowy czy informacje o charakterze tekstowym.

Znakomite narzędzie informacyjne i reklamowe

Jeśli jesteśmy zainteresowani wirtualnymi spacerami to koniecznie powinniśmy wiedzieć, że są one zawsze zbudowane na bazie zwykłych panoram sferycznych z funkcją obracania w zakresie 360 stopni (robią je kamery obsługiwane przez pracowników Google Street View). Pozwala to na dowolne rozglądanie się w wybranych kierunkach, a także przybliżanie wszelkich detali. Przemieszczanie się pomiędzy poszczególnymi wnętrzami jest bardzo proste, gdyż w danym obiekcie zazwyczaj znajdują się strzałki ukazujące właściwy kierunek.

Wirtualne spacery są powszechnie wykorzystywane choćby w branży nieruchomości – przede wszystkim ze względu na to, że umożliwiają agentowi wstępne zaprezentowanie konkretnego budynku mieszkalnego, a tym samym zbudowanie trwalszej relacji z klientem przed właściwym procesem zakupu bądź wynajęcia obiektu. Poza tym takie rozwiązanie znajduje zastosowanie w przypadku zwiedzania:

– różnorodnych sklepów i miejsc handlowych

– muzeów

– zabytkowych kościołów

– pubów i restauracji

– hoteli

– urzędów państwowych

– całych miast

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Maszyny i urządzenia służące do obróbki metalu
Maszyny i urządzenia służące do obróbki metalu
Metal w różnej odsłonie to jeden z najczęściej wykorzystywanych materiałów w branżach ciężkich. Tworzone są z niego różnego rodzaju elementy […]
Marketing zapachowy – w jakich branżach sprawdzi się najlepiej?
Marketing zapachowy – w jakich branżach sprawdzi się najlepiej?
Chyba u każdego z nas od czasu do czasu pojawia się takie doznanie, że pod wpływem jakiegoś zapachu przypominamy sobie […]
Bezpieczna koloryzacja włosów – jak przygotować włosy?
Bezpieczna koloryzacja włosów – jak przygotować włosy?
Powodów do farbowania może być wiele. Siwe pasma, potrzeba zmiany czy fakt, że naturalny kolor się nie podoba. Niezależnie jednak […]
Ostatnie wpisy
Polecamy