Gadżety reklamowe, aby spełniały swoją funkcję, muszą być przede wszystkim widoczne. Warto więc zadbać o to, by klienci chcieli je mieć przy sobie, regularnie używać i pokazywać światu. A jak to osiągnąć? Najprościej postawić na gadżety, które są przydatne, a przy tym wykonane z dbałością o detale, trwałość i najwyższą jakość. W dzisiejszym świecie nie sprawdzą się już naklejki, zawieszki czy słabej jakości długopisy z logo – każdy z nas ma takich drobiazgów mnóstwo w pudle na dnie szafki i nie przydają się one nikomu. Jakie gadżety będą więc lepszym wyborem?
Na początek zawsze warto określić swoją grupę docelową i na tej podstawie decydować, co danym osobom z może się przydać. Miłośnicy gór docenią czapkę z daszkiem z logo firmy, studenci wykorzystają pen-drive z nadrukiem i będą go sobie nawzajem pożyczać, pokazując logo niemal całej uczelni, a młode mamy chętnie na spacer z dzieckiem zabiorą kawę w firmowym kubku termicznym, którym pochwalą się innym kobietom w parku.
Wbrew pozorom takie gadżety nie muszą być drogie – ważniejsze jest, by były dobrze dobrane. Nadruki na nietypowych powierzchniach wykonuje na przykład drukarnia cyfrowa BV Format, gwarantując wysoką jakość takiego produktu, trwałość kolorów i odporność na ścieranie czy spieranie. Takie gadżety to inwestycja w rozwój biznesu, bo umożliwiają dotarcie do dużej liczby osób i zwiększają w ten sposób świadomość marki wśród potencjalnych klientów, więc warto wykorzystać to na swoją korzyść.