Obsługa klientów w firmach – w jakiej formie przebiega i co może znacząco ją wspomóc

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Obsługa klientów w firmach ma istotne znaczenie dla jej sprawnego działania. W związku z tym wprowadzane są liczne rozwiązania, które mają ten proces usprawnić i zwiększyć jego wydajność. Jednym z nich są kampanie IVR. Na czym dokładnie polegają?

Sprawna komunikacja i rozszerzenie grupy docelowej odbiorców

Wykorzystując bardzo efektywne narzędzie, jakim jest automatyczna komunikacja, można usprawnić komunikację z klientem. Wiadomość głosowa z wbudowaną interakcją zwrotną z jej odbiorcą umożliwia wyróżnienie komunikatu z wielu SMS-ów lub e-maili, które otrzymuje potencjalny klient. Komunikat głosowy jest po prostu lepiej zapamiętany, co pozwala zwiększyć skuteczność realizowanych połączeń. Potencjalny klient otrzymuje możliwość bezpośredniej reakcji na wysłuchaną wiadomość za pomocą dostępnych w menu IVR. Znajduje to największe zastosowanie w przypadku badania opinii klientów, a także ich preferencji zakupowych. Kolejną zaletą jest niemal nieograniczony sposób zwiększenia potencjalnego grona odbiorców, ponieważ ograniczeniem nie jest liczba dostępnych konsultantów. Co więcej, komunikaty mogą być wysyłane w wybranej częstotliwości. To proste i skuteczne narzędzie, które przynosi wiele korzyści.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Sprawa rozwodowa – jak wygląda krok po kroku?
Sprawa rozwodowa – jak wygląda krok po kroku?
Sprawa rozwodowa to definitywny koniec pewnego etapu w życiu dwojga ludzi. Z reguły rozłam małżeństwa zachodzi jednak znacznie wcześniej, a […]
Na łodzi czy pontonie – gdzie lepiej wędkować?
Na łodzi czy pontonie – gdzie lepiej wędkować?
W naszym kraju żyje bardzo wiele osób, dla których podstawowym hobby jest wędkowanie. Często łowią one ryby bezpośrednio z brzegu […]
Jakie kwestie mieć na uwadze decydując się na obróbkę stali?
Jakie kwestie mieć na uwadze decydując się na obróbkę stali?
Obróbka metali to podstawowy element procesów produkcyjnych w branżach takich jak: metalurgiczna, motoryzacyjna, górnicza, okrętowa, a także meblarska i budowla. […]
Ostatnie wpisy
Polecamy