Spójrzmy prawdzie w oczy: jeśli chodzi o reklamę, najłatwiejszym i najbardziej opłacalnym sposobem są polecenia samych klientów. A jeśli chcesz, aby Twoi klienci wspominali o Tobie w rozmowie, musisz dać im coś, o czym warto mówić.

Kluczem do udanej reklamy jest stworzenie czegoś, co przyciągnie wzrok docelowych odbiorców. Dobrym sposobem na zaistnienie w świadomości klientów jest przygotowanie gadżetów reklamowych, są one bardzo atrakcyjną formą reklamy z punku widzenia potencjalnych klientów. Okazuje się bowiem, że klient, który otrzyma coś od firmy, czuje się z nią bardziej związany.

Długopisy, ołówki, zeszyty i inne

Wszelkiego rodzaju artykuły papiernicze takie jak długopisy, ołówki, zeszyty zawsze są dobrym pomysłem! Jest to coś praktycznego, co będzie z Twoimi odbiorcami na co dzień. Dzięki temu na pewno zapamiętają Twoje logo i będą dobrze je kojarzyć. Jest to też zdecydowanie lepsza opcja niż tradycyjne ulotki reklamowe, ponieważ masz pewność, że nie trafią one od razu do kosza, lecz pozostaną z Twoimi klientami na dłużej!

Puzzle reklamowe

Warto zaskoczyć swoich odbiorców czymś bardziej wyszukanym niż tradycyjne długopisy czy smycze z logiem. Idealnie sprawdzą się w tym przypadku puzzle reklamowe! Dzięki temu odbiorca będzie kojarzył Twoją firmę z pozytywnymi emocjami, jakich doświadczył podczas układania tych puzzli. Natomiast dzięki temu, że spędzi trochę czasu, obcując z tymi puzzlami, Twój logotyp z pewnością już nie będzie im obcy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

jeden × jeden =