Trudno doszukać się na jakimkolwiek rynku firmy, której głównym celem nie byłoby zwiększenie ilości sprzedaży lub liczby klientów zainteresowanych świadczonymi usługami. W tym celu stosuje się wiele różnych metod promocyjnych. Przedsiębiorcy mają do wyboru stacjonarne reklamy w postaci ulotek, billboardów oraz plakatów, dostępne w mediach publicznych reklamy telewizyjne oraz radiowe a także stosunkowo młody kanał, który tworzy dla marketerów niemal nieograniczone pole możliwości-internet.
To właśnie w tym miejscu skierowana jest obecnie uwaga ludzi na całym świecie. Oznacza to, że warunkiem koniecznym do zaistnienia firmy na ogólnopolskim lub międzynarodowym rynku jest promowanie się w sieci. Najlepszym do tego sposobem jest założenie oficjalnej strony internetowej firmy.
Firma, która posiada dobrze zaprojektowaną witrynę internetową ma znacznie większe szanse na zdobycie klienta, od podobnej kampanii, która skupia się tylko i wyłącznie na działaniach stacjonarnych. Żeby założyć firmową stronę, będziemy potrzebowali zakupić własną domenę (mp. taką https://rapiddc.pl/domeny-expert) oraz hosting. Nie wiąże się to z dużym kosztem, ponieważ obecnie wiele stron z domenami pozwala na darmowe korzystanie z domeny przez pierwszy rok.
Pomocny będzie również tani hosting, na którym oparta będzie cała nasza witryna. Na stronie firmy powinniśmy umieścić wszystkie najważniejsze informacje o świadczonych usługach, produktach oraz udostępnić kontakt. Wielki wpływ na to, czy klient zdecyduje się na skorzystanie z naszej oferty będą mieć też znajdujące się na stronie referencje, oraz treść pochodząca np. z artykułów blogowych.