Gadżety reklamowe – co zwróci uwagę klienta?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W dobie wszechobecnych materiałów reklamowych, które codziennie nas zalewają, warto wybierać dla swojej firmy takie, które będą niebanalne i nowoczesne. Klienci są już znudzeni przestarzałymi książeczkami, a ulotki wyrzucają do kosza przy pierwszej nadarzającej się okazji. W takiej sytuacji trzeba zwrócić uwagę na nowoczesne formy reklamy, które będą stanowić realną wartość dla naszych kontrahentów.

Bez wątpienia jedną z takich rzeczy są pendrive’y z logo naszej firmy. Taka podręczna pamięć może stanowić znakomity upominek dla klienta, któremu chcemy zaproponować ważną umowę. Nagrywając na przenośnej pamięci film z ofertą sprzedażową, znacznie zwiększamy swoje szanse i wyróżniamy się spośród konkurencji.

Ponadto, łatwo możemy umieścić tam wszystkie dane kontaktowe na wypadek, gdyby klient zdecydował się od razu zawrzeć z nami współpracę. Logotyp naszej firmy umieszczony na pamięci USB pomoże nam zapaść odbiorcy w pamięć i z pewnością sprawi, że zapamięta naszą markę na długo.

Gadżety na targi

Trzeba też pamiętać o nieco większych przedmiotach, które umożliwią nam wyróżnienie się z tłumu konkurencyjnych firm na targach. Bardzo dobrze sprawdzą się balony do modelowania oraz torebki papierowe z nadrukiem. Kilka słów o naszej organizacji sprawi, że klient będzie miał o niej już podstawową wiedzę. Jeżeli to, co proponujemy przypadnie mu do gustu, jest szansa, że dłużej zagości przy naszym stanowisku. Wtedy droga to finalizacji sprzedaży i długoterminowej współpracy będzie dla nas otwarta.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Żagle przeciwdeszczowe – gdzie można je wykorzystać?
Żagle przeciwdeszczowe – gdzie można je wykorzystać?
Żagle przeciwdeszczowe są alternatywą dla tradycyjnych plandek. Są łatwiejsze w użyciu, szybciej się je rozkłada, a ich dodatkową zaletą jest […]
Jak prowadzić ewidencję czasu pracy?
Jak prowadzić ewidencję czasu pracy?
Według Kodeksu Pracy pracodawca jest zobowiązany do rejestrowania czasu pracy swoich podwładnych. Prawo nie określa jednoznacznie, jak takie ewidencjonowanie ma […]
Catering dietetyczny – jedz i chudnij
Catering dietetyczny – jedz i chudnij
Zbliża się koniec 2020 roku i początek roku 2021. Jak zawsze zaczniemy snuć postanowienia noworoczne. Wśród najpopularniejszych z nich jest […]
Ostatnie wpisy
Polecamy