W dobie szybkiego przepływu wiadomości i ponownym skupieniu w głównej mierze na obrazie reklama stale zmienia swoją postać. Dotarcie do odbiorcy przyzwyczajonego do szeregu komunikatów z zewnątrz wymaga coraz większego wysiłku i wprowadzania innowacji idących w parze z notorycznym rozwojem rynku.

Siła ekranu

Przebić się ze swoim komunikatem wśród natłoku informacji nie jest rzeczą łatwą. Należy więc sięgać po najnowsze rozwiązania, które mają ogromną siłę przekazu i nie upowszechniły się jeszcze na tyle, by nieść za sobą jedynie zobojętnienie. Duże pole manewru dają ściany wizyjne, które służą do wizualizacji wielkoformatowej. Żyjemy w świecie, gdzie ekrany już trochę w sposób automatyczny i bezwiedny skupiają nasz wzrok.

W szczególności, gdy mamy do czynienia z wyświetlaczem o dużej rozdzielczości. W przypadku video wallu zyskujemy dużą powierzchnię obrazu oraz doskonałą jakość poprzez połączenie kilku monitorów LCD. Efekt wizualny przy zastosowaniu modeli bezszwowych nie ma sobie równych. Dodatkowo jest to zazwyczaj opcja bardziej ekonomiczna niż inwestycja w jeden pokaźny telebim.

Wzniecony aktywizm

Samoobsługowe punkty, jakimi są infokioski to multimedialna reklama wymagająca interakcji ze strony człowieka. Ze względu na możliwość przystosowania ich do konkretnych potrzeb oraz przestrzeni, w której zostaną ulokowane, można wykorzystywać je na wiele sposobów i w rozmaitych miejscach, o czym można więcej przeczytać na  http://tdcpolska.pl/infokioski.  Dobór funkcji, w jakie będzie wyposażony dany model, zależą od przedsiębiorstwa i pomysłu na jego zastosowanie.

Może on stanowić jedynie przekaźnik informacji, ale także metodę na ułatwienie sprzedaży produktów. Kwestie wizualne powinny być adekwatne do wizerunku firmy, a funkcjonalne jak ilość monitorów, wielkość urządzenia należy dostosować do potencjalnego odbiorcy. Możliwość samodzielnego użytkowania sprzętu poprzez wbudowane ekrany dotykowe powoduje większe zainteresowanie i skupienie na przedstawianych treściach, zapadając silniej w pamięć.

Elektronika już dawno zawładnęła światem także w zakresie szeroko pojętej promocji. Coraz większa liczba docierających do nas bodźców sprawia, że aby wywołać efekt ciekawości i pobudzenia konieczne jest zastosowanie wielkogabarytowych technologii, koło których nie da się przejść obojętnie lub skłonienie do bezpośredniego zaangażowania.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jedenaście − 5 =