Klasyczne aplikacje MS Office – które wybrać?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Ciężko wyobrazić sobie współczesnych zawodów bez komputerów i odpowiedniego oprogramowania. Pomagają organizować pracę, tworzyć i archiwizować dokumenty i posiadają jeszcze wiele innych opcji. Które, z nich są niezbędne w pracy biurowej? Jakie wybrać?

Pakiet biurowy

Nie może w nim zabraknąć klasyków, czyli programów Word, Excel oraz PowerPoint. W celu ich nabycia można zapoznać się m.in. z poniższą ofertą https://onexstore.pl/oprogramowanie/uslugi-online-microsoft/microsoft-365/microsoft-365-business/licencje-komercyjne-dla-firm/. Wykorzystywane są codziennie w pracy milionów Polaków. Warto korzystać z najnowszych aktualizacji, ponieważ zwykle zawierają ciekawe nowe możliwości.

Aplikacja do materiałów reklamowych

W pakiecie podstawowym MS Office nie powinno zabraknąć także aplikacji Microsoft Publisher. Umożliwia ona tworzenie profesjonalnych materiałów, które z powodzeniem można wykorzystać w akcjach reklamowych.

Komunikacja na miarę współczesnych czasów

Praca zdalna coraz częściej jest faktem. Firmy zdają sobie sprawę, jak dużą oszczędnością jest zatrudnianie ludzi, którzy pracują z domowych biur. Żeby jednak komunikacja przebiegała sprawnie, warto używać kultowej już aplikacji Teams. Podczas spotkań można udostępniać ekran. Jest używana także do tworzenia wewnętrznych małych zespołów, które następnie mogą się swobodnie komunikować, gromadzić pliki i wspólnie nad nimi pracować.

Notatki

Ciężko sobie także wyobrazić przechowywanie notatek w wersji papierowej. Tutaj z pomocą przychodzi OneNote, w którym można tworzyć oddzielne zeszyty, dotyczące różnych tematów, a w każdym z nich niezliczone strony i podstrony. Bardzo łatwa w obsłudze i wygodna aplikacja, umożliwia zarówno tworzenie tekstu, jak i podłączenie innych programów MS Office, np. Excela.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Geodeta – na czym polega jego praca i jakie zadnia wykonuje?
Geodeta – na czym polega jego praca i jakie zadnia wykonuje?
Geodeci zajmują się pomiarami i tworzeniem map terenu. Są odpowiedzialni za określenie wielkości i kształtu działki, a także wytyczanie jej […]
Certyfikacja GMP/GHP – na czym polega? Czy jest konieczna?
Certyfikacja GMP/GHP – na czym polega? Czy jest konieczna?
GMP (Good Manufacturing Practice) to zbiór wytycznych, które pomagają producentom zapewnić bezpieczeństwo i jakość wytwarzanych przez nich produktów. Dobre praktyki […]
Jak ustalić podział obowiązków rodzicielskich po rozwodzie?
Jak ustalić podział obowiązków rodzicielskich po rozwodzie?
Kiedy dwoje ludzi pozostających w małżeństwie postanawia się rozstać, jednym z najważniejszych i najtrudniejszych pytań pozostaje wcale nie podział majątku, […]
Ostatnie wpisy
Polecamy